findikkurdum56 Küçük olması değil düzenli büyümesi önemli değil mi ? Bizde aynı şekilde hala surekli ölcüyorum baş çevresini, herseyini kontrol ediyorum hala, korkum bir değil düşünmekten kafayı yemek üzereyim artık. iyice psikolojim bozuldu eskiden hemen herseyde doktora götürmek isteyen ben şimdi doktordan korkuyorum bisey çıkacak diye doktora goturemiyorum çocuğu, agladiginda bile acaba bi sorun mu var diyorum o derece paranoyak oldum napicam böyle bilmiyorum