Verammmm belli belirsiz bir çizgi görüyorum ben de, kan verseniz daha iyi olur bence de. Adetiniz ne kadar gecikti, ben mesela adetim 1 hafta geciktikten sonra yaptım testi hemen çift çizgi olmuştu, sonra da kan testine gitmiştim. Tabii siz sabredemeyip erken yapmışsınız gayet çok anlıyorum, ben de zor beklemiştim 🥰 yani çizgi var gibi gözüküyor bence de.