Verammmm Bebek istiyorum ve 3 aydır sürekli gebelik testi yapıyorum yine yaptım bu defa erken gebelik testi yaptım hayali çizgi görüyo gibiyim yok mu yoksa ben öyle mi görmek istiyorum sizde bi bakar mısınız 🌸
Nhlefeece Verammmm evet zaten çok yeni olmasa o çizgi daha da belirgin olurdu 😊 Kan tahlili yaptır için rahat etsin doktor kan değerlerine vitaminlerindeki eksikliklere göre vitamin ve folik asit verebilir onlar önemli bebeğin gelişimi için en yakın zamanda doktora görünmeni tavsiye ederim 😊
Verammmm Catlakbiranne biraz da bekliyim adet günüm henüz gelmedi olmazsam gideyim kanda çıkmazsa üzülürüm ☺️