Mires aynı durum bende de var.3.ayda kanamalarım yoğunlaştı.bitiyordu iki üç gün sonra kahverengi kanama oluyordu.3 doktora gittim biri de çözüm olmadı.ilki rahim kalınlaşması dedi içim rahat etmedi diğerine gittim rahim kalınlığı normal hormonlara bakalım dedi yaptırdım herşey normal ultrasonla karnimdan baktı hiçbirşey yok.ara kanama olunca özele gittim o da hormonlara baktı normal parmak ultrasonuyla baktı hiçbirşey yok.agri kesici olarak geçen ponstan adlı ilacı verdi.kanama yoğun olduğunda sabah öğle akşam içebilirsin dedi.2.Ve 3.gün yoğun oluyor yataklara kıyafetime geçiyor.o hapı bir tane alıyorum normal pedle geliştiriyorum.normalde 4 numara orkid ve 2 iç çamaşırı üst üste giyiyordum yine de taşıyordu.ilk bir yil anormallikler normal diyor bana doktorum.Smear da yaptıracağım adetim şu an bitmesini bekliyorum.ama sanırım rahimde o tarz bir sorun varsa durdurulamayan kanama oluyor.