Mires Doğumdan sonra ikinci adet oluşum kanamam o kadar fazla ki çarşaf yatak hep batıyor sabah kalktığımda afedersiniz kilodum olduğu gibi kandı pet değiştirmekten yoruldum çeşme gibi akıyor resmen hep böyle mi olacak sizlerde de oldu mu yoksa geçici bir durum mu?? Mahvoldum ya😞😞
MuhammedAmine Mires benim o şekil 1.5 ay sürdü kesintisiz 5 kilo verdim Bakırköy eğitim araştırma hastanesine gittim sol yumurtalıkta kistler var dedi smear alındı sonuç bekliyorum
Bal_bubu Mires Doğumdan sonra bu ay 4. kez adet oldum afedersin iki tane ped arka arkaya yapıştırıyorum bana mısın demiyo☹️ depend vardı oda anca 2 saat dayanıyo kanım kalmadı artık😂😂
Goktepe16-04-19 Mires Bn de bununla ilgili soracaktım iyiki böyle bi post açtınız sağolun🙏 Bende aşırı kanama oluyo mahvoluyorum 6 gün boyunca devamlı geliyo ped falan dayanmıyor.Ayrıca beni çok aşırı halsiz yapıyo kafamı kaldıramıyorum,sizi de yapıyo mu çok merak ettim?
seldaselda28 Mires 40 imdan 2 ay sonra adet oldum oğlum 13 aylik benimde öyle.Ilk gun ama sadece gebelikten önce boyle olmazdi dogumdan sonra kanamam yogunlasti.
Mires MuhammedAmine geçmiş olsun inşallah öyle bişey değildir ya daha önce hiç kist olmadı bende adetlerimde dizelmişler günü gününe olurum hep ama niye böyle oldu anlamadım...🤦♀️
MuhammedAmine Mires Doğumdan sonra smear vermediyseniz sizde verin derim benim doktorum Doğumdan sonra mutlaka yapılmalı demişti ama benim oğlum çok zor bir bebek olduğu içim fırsat bulup yaptıramadım . Tedbirinizi alın derim 1-2 dk lık bir işlem . Doktor bana normal demişti Doğumdan sonra böyle düzensizlikler oluyormuş üstelik ben 10 aydır adet görüyorum yinede oldu önlem amaçlı smear alındı
MuhammedAmine Mires rahim ağzı kanseri tarama testi 25 yaş üstü tüm kadınlar da ve Doğum yapan tüm kadınlarda yapılması gerekiyor demişti doktorum
Mires MuhammedAmine aaa Allah korusun ya ilk kez duyuyorum böyle bişey doktorum bilgi vermedi bununla ilgili...
Bal_bubu Mires Geçecek inşallah canım🤲🏻 Başka bir sıkıntımız çıkmasın da Rabbim korusun cümlemizi sağlıklı şekilde bebişlerimizin yanında olalım🤲🏻
Oozzee Annemin böyle aşırı kanamaları oluyordu, aynı şekilde yengemin de, ikisinde de myom çıktı ve ameliyat oldular. Tabi sizin durum şu yönden farklı; yeni doğum yaptınız bunun etkisi olabilir. Geçmiş olsun.
Hcrakin Bende de aynı durum var.Ancak dependle rahat ediyorum..abim doktor kendisi hormon testi yaptırmamı söyledi.Doğumdan sonra normalmiş.Ben doğum yapalı 1 yıl oldu halen kanamalarım çok şiddetli.doktora gitmekten de korkuyorum çünkü çok zor bir doğum yaptım.Bu ayda fazla gelirse mecburen gideceğim
asocialmom Mires ilk adette benimde yoğun gelmişti ama sizinki baya fazlaymış bi dahaki ay da böyle olursa bi doktora görünün derim
Nekwam Mires benim ilk dogumdan sonra ilk 1 yıl ilk 3 gun dedigin gibiydi yani normal eger asiri agrin fln yoksa Altima hazir alt acma bezi koyuyodum yatakta fln iyi oluyo. Yine de dr.a görün icin rahat etsin bence.