baharbahce doktorumuz 23 24 derece isida bebeği bezle bırak üşümez demişti 😇 3 Aylık oğlumu tek kat giydiriyorum zibin ve tulum yanda alt üst takım . Kışın bile yelek giydirmedim. Erkek bebeği sıcak sevmez derler eskiler.. O kafada gittim. Bence nasıl alışırsa öyle gider. Sürekli aynı sıcaklıkta olmayacak. Her türlü ortam havasına alışkın olması gerekiyor😇