baharbahce
Ben başka bir postta bu ayda bebekler kısa kollu zıbın giyinebilir diye linçlendim 😂 tekrar linçlenmeyi göze alarak yazıyorum evet yani gerçekten de eşinizin dediği doğru yanlış anlamayalım ama bu havada bebekler lahana gibi giydirilmez 🙂kötü anlamda demiyorum yani giydirilmez , uzun kollu bile fazla yani anneler korkuyor ama mesela teyzeme doktoru 2 aylık kontrolünde bebeğin üstünde uzun kollu olduğunu görünce kızmış neden uzun kollu giydirdin diye, ben haziranda olmayayım annem beni 10-15 günlükken yine doktorum onayla sadece zıbınla dışarı çıkarmış, ben oğluma 3 aylıkken yazlık giydirmeye başladım. Sizin orda avalar kaç derece bilmiyorum ama 25 derecenin üstü ise altına uzun bir eşofman altı üstüne kısa kollu 30 derecenin üstü ise şort tişört ya da sadece zıbın yeleğe hele asla gerek yok yani çünkü yelek giydirirseniz soğur hasta olur artık bebek nasıl alışırsa öyle gider.