Matildanil ay yok mama için zorlamayın bence. Benim kafamda Leyla zaten😬 kilosu yeterli geldikçe sorun yok bence. Ben mamaların bağırsağı daha çok bozacağı taraftarıyım özellikle alerjik bebeklerde. Hani bazı anne adayları diyet yapmayıp direkt mamaya başlıyor saygı duyuyorum orası ayrı herkes diyet yapmak zorunda değil, emzirmek zorunda değil. Ama diyet yapıp düzeltebiliyorsak çocukların bağırsağını daha iyi olur. Antikor dolu sütümüz. Ek gıdaya başlayınca zaten yiyen çocuk olurlarsa hiç de kilosu falan geri kalmaz. Dayanacağımız 6. Aya kadar inanıyorum ben. Süt yettikçe mamaya bulaşmayı düşünmüyorum kendi adıma dediğim gibi