Matildanil bende bu sürece yeni başladım. Benim de alerji mamasını emmedi hiç istemedi, çok açken bile bir yudum aldı onu da tükürdü. Doktoruma yazdım, yarın gideceğim başka bir marka verecekmiş onu deneyeceğiz bir de bize Bebelac verdi doktor ama istemedi asla. Bu arada biberon olarak lansinoh kullanıyorum doğumdan beri meme reddi yapmadı memnunum