Talhamm46 Hadi bakalım bende kampanya yaptım gri pijamalı setler hediye olanlar diğerleri satılık bir satılık alana diğeri hediye
Sonsuz18 Talhamm46 Tabiki 50 TL ye ver insanların işini görsün napcan çöpün kenarına koyup biri alana kadar benimde bir arkadaş satıyor 50 den mont ayakkabı takımları, sonuçta senin işini görmüş zaten LC Waikiki’den kuponlarla bile alabilirsin Bu fiyata
Poly-ana Talhamm46 Asıl senin ikinci el fiyatının nasıl belirlendiği ile ilgili hiç bir fikrin yok. 150 lira veren 50 lira daha verir sıfırını alır senin büzüşmüş kıyafetini almak yerine aklını çalıştır azcık.
sezer2022 Talhamm46 tamam canım o kadar mükemmelse sandığa koy sakla ,, yani 2.elin amacı verecek biri yok insanların işi görülsündür 🤷🏻♀️ 150 bence fazla nokta
Talhamm46 sezer2022 sen alma zaten benim fiyatım bu yardımcı da olucam demiştim ama sen akşamda vermem ben 2 ürün veriyorum