Aybuke_ söyle söyleyim 4 yaşında kızım var prematüre doğdu ona mecburen mama verdim onu da ewolvia tercih ettim oğlumda aynı şekilde ewolvia veriyorum hiç gaz falan olmadı kilo alımı çok iyi oluyor o mama da her iki çocuğuma da sma aptamil bebelac kullandım bi fayda göremedim bide şu var daha doyurucu gibi geldi bana aptamilde 90 cc içiyordu oğlum ewolvia da 2 bile fazla geliyor ve doyuyor