-Eraymoms- Aybuke_ birşey olmaz ki canım hemşire bana banyo yaptırabilirsin sıkıntı yok dedi o bazı aşılarda geçerli banyo yapıp yapmaması
Aybuke_ -Eraymoms- canm kılo olarak 2.ayda ne kdar almıs olması gerekıyo 1.ayda 3920 ydı 2.ayda ne kdar almıs olmalı
-Eraymoms- Aybuke_ ilk ayda doğum kilosuna geri dönmesi bekleniyo 2. Ayda felan bi 400 gram hafta başına almis olması gerekiyor diye hatırlıyorum canım benim bebiş biraz fazla gidiyordu 600 gram almıştı 😅 4300 falan olur büyük ihtimal süt yeterliyse
-Eraymoms- CmreKSidar ben öyle yapıyorum ne kadar doğru bilmiyorum da hep öyle yaptım çok şükür ateş huzursuzluk olmadı hiç 🥰 kötü olmadan vermek işe yarıyor
Harunsmsk Aybuke_ canım o bebeğin doğum kilosuna göre de değişiyor benim.oglum 2950 doğmuştu iki aylık oldu bugün 5150 çıktı
Aybuke_ Harunsmsk masallah canm allah nazardan saklasın sadece anne sutuylemı beslıyosun eger oyleyse ne kdarda bır emzıryosun doktor bana 2 saatte 1 emzıe dedı yanlsmı yapıyorm
Harunsmsk -Eraymoms- bende verdim de fayda etmedi siz ne kadar vermiştiniz 1 çay kaşığı ver dediler bende o kadar verdim
-Eraymoms- Harunsmsk ben bir tatlı kaşığı veriyorum canım hiç çay kaşığıyla vermedim hiçbir zararı olmuyor uyuyor misler gibi çay kaşığı kadar verince iyi gelmiyor
Yagmur_24 Elflnaaa bize 3 gün yaptırmayın dediler biz de bugün olduk doğarken bile bu kaadar ağlamadı diyeyim size.. allah yardımcımız olsun yavrum yazık hiçbir şey gelmiyor elimden