Benisahtesevme2 Yanı o kadar aman aman kalıtelı degıl günlük giymelik için sadece cunkü 1 sene içinde yırtıldı silk blue markası 101 in.. Hm den duz sıyah aldım mesela bırde waikiden çok guzel cıktı onlar hatta waikide hamıle taytı almıştım hamileleğimde dogum sonrasıda baya kullandım belınde lastıkle daraltılıyordum belini onuda uzun sure kullanmstm normal taytlarına baktım onlardanda alırım sonra waıkının 😁 😁