4272528 Tayt postu ama olsun 😂 Kızlar ben a101deki silk&blue taytlardan alıyordum evde giymelik incecik çok rahat hem de çok uygundu ama artık gelmiyor sanırım. Trendyolmillanın fitillilernin de her rengini almıştım indirimde ama şu an çok sıkıyor doğum sonrası giyemedim bi türlü rahat etmedim 😂 Uyguna evde giymelik tayt nereden alabilirim valla 90-100₺ vermek pek işime gelmiyor yani dandik şeylere de 😂