Tugceonrdml_ Elifeysu evet hip aldim icti bugun saolun ya anne sutune de en yakınmis ben malesef emziremiyorum o yuzden mama hakkinda bilgim yok
Tugceonrdml_ Hilalperi ben zaten hep zeytinyağı veriyorum gun içinde bağırsakları gec gelistigi icin bizimde kuvozde verildi cikinca bende devam ettim
delirmeceler Tugceonrdml_ premature ikiz annesiyim ve evolvia benim ikizlerimde çok güzel kilo alımı yaptı kendileri bırakmasaydı mutlaka devam ederdim şimdi sma içiyolar ondada güzel kilo alımları var bu arada 3 ay erken doğduk 1045-1360 gr dık
delirmeceler Hilalperi merak etmeyin bizde yaşadık ama sonrasında hep aldık ilk 6 ay çok önemli doktorunuzada sorun evolvia ve sma iyi kilo aldırıyor
delirmeceler Tugceonrdml_ şeker oranı en düşük olan doktoralarında genel olarak önerdiği mamalardandır
Ebru08 Tugceonrdml_ 31 haftalık doğum yaptım küvezden beri evolvıa kullanıyorum kilo aldırıyor şuan 14 aylıklar düzeltilmiş 12 biri 10 kilo biri 11 bucuk tabı ek gida da verıyorum