Tugceonrdml_ Prematüre dogdu 6 aylik Bebelac Gold 2 numaraya gectik ama zorla iciyor kg alimi düştü neredeyse 500 gram . Farkli marka mi denemeliyim
Tugceonrdml_ NilDua aptamil hastanede yattigi dönemde kullandik da baya döküntü yapmisti ondan cesaret edemedim
Hilalperi Tugceonrdml_ benim bebeğim de premütüre doğdu aptamil prematüre ile haftada 150 gr almasını istiyorum demişti doktor 250 gr aldırdık
Tugceonrdml_ Hilalperi ben zaten hep zeytinyağı veriyorum gun içinde bağırsakları gec gelistigi icin bizimde kuvozde verildi cikinca bende devam ettim
Tugceonrdml_ Elifeysu evet hip aldim icti bugun saolun ya anne sutune de en yakınmis ben malesef emziremiyorum o yuzden mama hakkinda bilgim yok
1306gktg Tugceonrdml_ zaten 3. Aydan sonra eskisi gibi kilo alımları olmuyor canım, zamanla hiç almadığı ay’da olur, her ay 1 kilo felan almasını bekleme artık. Sma önerim hem tadı diğer mamalara göre bence daha az şekerli ve kilo aldırımı güzel
Tugceonrdml_ 1306gktg biliyorum ama benim kizim zaten cok kucuk dogdu duzeltilmis ayina gire de 4 aylik o yuzden kg aliminin 1 kg olmasi gerektigini soyledi doktor hastaneden taburcu oldugunda 1800 gramdı