Eyllebr
Ben aslında philips istiyodum. Çünkü şey duymuştum diğerleri isiyla philis havayla pişiriyoru diye . Sürekli ev eşyalarımızı aldığımız tanıdığımız bi nagaza var ordaki abla hepsi aynı yöntemle pişiriyo gerek yok Philipse o kadar vermeye bide bunun ayarı daha cok dedi ve bunu aldim şimdilik bı sorun yaşamadım inşallah da yasamam