Y-A-Annesi ben XL büyük olanlardan almadım Gri renk olan 4,3 lt haznesi olan modelden aldım iki üç kişiye kadar gayet yeterli oluyor daha kalabalık için bir şey yapacağım zaman normal fırın kullanıyorum ben tezgahta aşırı büyük ve kaba olan airfry sevmiyorum amaç pratik olması zaten