edabolukbasi bilmiyorum ki hiç 6 aylığız bizimki normal güneşe çıktığında bile rahatsızlık duyuyor yani fazla aydınlığı sevmiyor bende avizeyi sevmiyorum spot çok aydınlık yapıyor evi rahatlıyorum ama çocuk için mecbur avize kullanıyoruz o uyuduğunda spots geçiyoruz. Ben güneşliği bile açmıyorum çok gün ışığı alıyor. Gözlerini kısıyor