edabolukbasi kızlar Allah izin verirse köye ev yaptırıyoruz inşaatına başladık odalarında spot lamba kullananız var mı evinde aydınlatması nasıl yeterli mi avize kullanmak istemiyorum artık modası kalmadı bence
yagmurkokusu_ edabolukbasi 2 Side var spot göz yoruyor bebeğe diye kapatıyoruz avize açıyoruz o uyuduğunda spot açıyoruz avize füme rengi olduğu için aydınlığı az
baykuskiz_ edabolukbasi bizim evde avize yok hepsi spot ve inanin elektrik faturası daha az geliyor 😂
Deletedmom_48 edabolukbasi benim evimde yeni müteahhit her odaya bilmem kaçtane spot döşemiş hiç avizem yok gayette memnunum:)spotlarda kademeli ya ışık tonları sarı beyaz az ışık çok ışık gibi öyle rahatsz edici bişeyi yok
S_x_w edabolukbasi kullanıyorum gayet güzel aydınlatıyor..önemli olan spot ışığın rengi..benimki hiç göz yormuyor ama ablamın evinde baya sarı bir renk ve hem gözü rahatsız ediyor hem de yeteri kadar ışık vermiyor..benimki beyaza yakın bir renk hatta beyaz diyebilirim..
edabolukbasi yagmurkokusu_ yani şimdi şöyle eve geçene kadar en az 1 senemiz var o zamana da bebeğim büyümüş olur yine de rahatsız eder mi
yagmurkokusu_ edabolukbasi bilmiyorum ki hiç 6 aylığız bizimki normal güneşe çıktığında bile rahatsızlık duyuyor yani fazla aydınlığı sevmiyor bende avizeyi sevmiyorum spot çok aydınlık yapıyor evi rahatlıyorum ama çocuk için mecbur avize kullanıyoruz o uyuduğunda spots geçiyoruz. Ben güneşliği bile açmıyorum çok gün ışığı alıyor. Gözlerini kısıyor
Hbpx edabolukbasi ben 😊 Avizeleri kaldırıp led ve spot yaptırdım . Oh iyi ki yaptırmışım diyorum çünkü benim avizelerim rustik insanın içini karartan birseydi şimdi çok aydınlık ferah oldu . İstediğim de led açıyorum istediğim de spot
bebitonunannesi_ edabolukbasi mutfağa tek spotlar yeterli olur ,salonda oturunca da arada sadece spotları yakıyoruz daha aydınlık olsun isteyince avizeninkini de yakıyorum salona hem spot hem avize yapmanızı öneririm
Pinar_kb edabolukbasi salonda, mutfakta ve koridorda spotlar var, avize yok. Asma tavan ve orta göbekte yaptırdık.
Bendeanaoldum edabolukbasi bizim salonda var çok acayip aydınlatıyordu o kadarına gerek yok bence. Ki zaten yarısından fazlası bozulmuş durumda şuan. Genellikle avizeyi kullanıyorum