Sizin yine iyiymiş 167 boy 50,5 kilo🙁 doğumdan önce 52-53 kiloydum doğurdum al sana kolik bebek dediler ve sonuç ortada. Karşım falan bi işe yaramıyo vitaminler de iştah açıyo ama kilo aldırmıyo. Sadece sık sık yüksek kalorili yemekler yiyince 1 kilo almıştım ben. Hamur işi, tatlı, yağlı şeyler mesela. Günde 5-6 öğün yemiştim. Bırakınca hoop o 1 kilo da gitti ama🙁