PatronBebek arkadaşımın kızı 7 yaşında. Benim kızım 4. Birkaç ay önce bize geldiler. Kız sürekli kızıma annene gidip acıktım de, annenden çikolata iste, git benim anneme evinize gitmeyin de gibi şeyler söyledi durdu tüm gün. Sessiz söylediğini sanıyor ama ben duyuyorum. Kızımda koşa koşa yanıma gelip kız ne demesini söylerse onu söylüyordu. Acıkmıştır utanmıştır diyememiştir, canı çikolata istemiştir diyememiştir diye düşündüm oralı olmadım. Fakat zaman geçtikçe istekleri tuhaflaşmaya başlamıştı. Git babana tekme at gel, git banyoya saçını yıka, bak bu halıya çişini yapsana gibi şeyler demeye başladı. Arkadaşımı dürtükleyip şunları dinlesene az dedim. Kendiside duydu kızının söylediklerini. Açıkçası çok rahatsız oldum durumdan. Arkadaşımda olmuş olmalı ki o günden beri gelmedi hiç. Sevmiyorum ben böyle şeyler kimse kusura bakmasın. Yalan söylemeye, kötü eylemler yapmaya teşvik edilmesine göz yumamam. evet o da bir çocuk. İş burada anneye düşüyor bence. Gerekli uyarıyı yapmalı, önlemi almalı. Annesine şikayet eder gibi değil de, bak dün böyle böyle oldu. Hadi ben yabancı değilim ama başkasınada yapar biri kandırır gibi şeyler söyleyebilirsiniz bence