Merhaba hanımlar. Kızımın yaşıtı olduğu bir arkadaşı var. Kızım onu çok seviyor. Hergün dışarıya çıkıp oynuyorlar falan. Ama kızımın arkadaşı biraz kızımı eziyor. Bir kaç kez annesine söyledim uyardı. Arada bir yine devam ediyor, uyarıyorum biraz etkili oluyor. Ama bugün biraz daha farklı bir boyuta geldi durum. Kızım eve geldi dedi ki, anne bana yeşil para verir misin? Kızım öyle paraların renklerini falan bilmez ben durumu anladım. Kızım dedim ne yapacaksın o parayı şeker alıcam dedi. dedim sen şeker yemezsin. O sırada da arkadaşının merdivenin orda olduğunu fark ettim. Kızıma dedim para veremem zaten markete de gidemezsiniz. Tamam dedi gitti bu benim içeri girmemi bekliyor. Girmiş gibi yaptım, arkadaşına annem para vermedi diyor. İşte konuştular biraz. Sonra dışarıya çıkıp çocukları çağırdım. O kıza da bir daha para istemeye gönderme bu hiç güzel birşey değil dedim. Kızda işte … ’nın canı şeker istedi o yüzden istedi dedi. Bende hayır o yeşil para falan bilmez dedim gönderdim. Kızımla da daha sonra güzelce konuşup anlattım. Şimdi diyorum ki acaba annesine söylesem mi. Ama çocukta eminim ki yalanlayacak yani bana inanır mi bilemiyorum. Birde kızıma karşı tutumum nasıl olmalı. Kızım da yalan söylemeye başladı. Arkadaşın mı istedi parayı diyince hayır ben istiyorum diyor. Sonra sıkıştırınca doğruyu söyledi 🤷♀️