Pnarr94 evet bende biliyorum onu aynı fabrika olmasına rağmen benim aldığım dönem Grundig ile Arçelik arasında 1000₺ gibi bi fark vardı. O yüzden Grundig tercih etmiştim. Kahve yapışında hiç sorunum yok ama cevzesinin altı minik minik soyulmaya başladı