merveyyoruuk
Tekli olanı kullanıyorum, özellikle 2 fincan olanı çoğu kez soğuk yapıyor maalesef. Ben 2.el uygulamadan uygun fiyata aldığım için pek takılmadım ama öncesinde zaten çoğu kişi yorumlar da belirtmişti bu şekilde soğuk yaptığını. Farklı marka bakın derim.