Melocugum bebis doğduktan sonra bol bol emzik alacaksınız siz bunu satmayın gayet kız emzigi zaten bu emzikler çok pahali eğer daha çok istediğiniz model varsa onu da alın bunu ikinci olarak verirsiniz aynı anda açmayın ikisini de ben kaç tane emzik aldim artık hatırlamıyorum hatta bir tavsiye gece yananlari var bunların ondan alın bunu bebek gece düşündüğünde zor buluyorsunuz ben bunları gündüz kullaniyorum