Melocugum Kızlar selam, cinsiyet yanılgısından dolayı aldıgım erkek emziklerini satmak istiyorum çünkü kızım oluyormuş😄 Satıp kız olanını alacağım inşallah. Hiş açmadım paketini trendyoldan aldım zaten. Almak isteyen olursa yoruma yazsın ulaşırım🌸🫶🏻
Melocugum Mysmrtfrt ah edemedim ayda bir kontrole gidiyoruz bildiğiniz gibi. 13haftalıkken net erkek dediler gidip bunu aldık 😄 18’de bir daha gittik meğer kızmış bizimki, malum iade süreci geçti🥲
Melocugum edabolukbasi kıza pembe mor tarzı şeyler takmak varken neden mavi takayım ki🥹 Yani herkesin tercihi farklı olabılır elbette tabii ki kimseye karısamam ama benim tercihim bu yönde🙏🏻
Mrsdeasya edabolukbasi evet ben kızıma bundan aldım pembesi moru yoktu, ilk başlarda sadece erkek kullanabilir gibime geliyordu fakat alıştım sonradan 😊
Mysmrtfrt Melocugum ben iade sürecini geçirdiğim zaman Trendyol asistanda canlı asistan ile görüşüyorum yaşadığım yerde kargo uzak olduğu için süreci geçirdim diyorum üç ay sonra bile iade ettiğim elbise oldu valla bi deneyin bence burdan uğraşmayın🥰
Melocugum Mysmrtfrt aaaa gerçekten mi ay umarım olur ben şansımı hemen deneyeyim 🥹🫶🏻 Ay umarım olurrr❤️
edabolukbasi Melocugum sen bilirsin de renklerle cinsiyetin bi alakası yok oğluma pembede giydiriyorum mor da 😊
Melocugum Mysmrtfrt evet ulaştım iade süreci geçtiği için yardımcı olamıyoruz satıcıya ulasın dediler bende yazdım 🥹
Irmakmelegim Melocugum şuan elinizdeki gayet kıza uygun aslında çok abes erkek rengi modeli deil bence satmayın derim şahsen kızım kucuk olsa 2 3 aylık alırdım ama benim bidik 21 ay 12 günlük 18-24 emzik kullniyrz aventin😁