kuzey-21 çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin 🤲 yaklaşık 20 yıl önce ilk okul arkadaşım ve annesi verem oldu çok şükür iyileştiler, kuzenim ve bi arkadaşım da başlangıcı oldu çok şükür onlarda iyileştiler, çok çok eskidenmiş ölümcül olmadı şuan korkulacak bi hastalık değil tedavisi var🙏🏻