kuzey-21 semtinizde dispanser, doktorunuz sizi tam olarak yönlendirir, kesin olarak verem teşhisi kondu ise , çünkü verem olup bildirmemek suç çünkü bulaşıcı hastalık olduğu için ilaçla kontrol altına almak için karışık işler biraz , çok geçmiş olsun , bu verem savaş gelip ailedeki herkese ppd deri testi yapıyordu evdekilere bulaş olmuş mu diye zamanında, şuan sistem nasıl işliyor bilmiyorum, bir sağlık Bakanlığı’nın arayın net bilgi alın