sevmeh canım moral bozma,aynı gün üst üstte yapıldı tahminime göre test,benim ikizlerimin birinde hiç problem olmadı öteki bebeğimde üst üstte denediler ara verdiler gene denediler olmadı bi hafta sonra tekrar dediler,bi hafta sonra gittik çok şükür birşey çıkmadı,zaten testi yapan kişi verilen ses dalgalarındaki tepkileri duyuyorum bi sıkıntı gözükmüyor ama makina algılamıyor bebek kımıldıyor ağlıyor vs. o yüzden demişti,makinada kağıda dökemediği test sorunlu çıkıyor diye anlatmıştı,merak etme sütünü etkileme sen sakin olursan bebeğinde sakin olur,umarım güzel haberler alırsınız