sevmeh Kızlar işitme testinden bir kaç kez geçemedik 15 gün sonra tekrar yapacağız, 34 günlük bebeğim böyle bir şeyle karşılaşan var mı inanılmaz moralim bozuk sütüm azaldı resmen zaten doğru düzgün tutmuyor çöktüm resmen 1 günde 😢
Yprkbthn sevmeh canim hemen icini rahatlatayim biz de en az 4 defa falan gecemedik 2. ayımızda gectik ikisinden de merak etme kulaklarinda tikaniklik oluyormus anne karnindaki sividan o yuzden. 2 kulağının da ustune yatir .Allahin izniyle gecersiniz merak etme. ben de cok stres olmuştum
Asya4 sevmeh genelde geçemeyebiliyorlar bir kez daha denenip geçmezse ileri teste yönlendirilir bu ilk testler tarama testleridir tanı konmaz ama merak etmeyin muhtemelen geçecektir bazı bebişlerin uzun sürüyor
ikibebek Banyo falan yaptıysa testten önce ondan olabılır arkadaşımında geçmemiş sonraki testte gecmıs ondan olabılır
ikibebek sevmeh olur canım cok oluyor geçmeyip sonra geçen sıkıntı yapma cihazla alakalı olabılır sen başka hastanede yaptır bide
sevmeh Yprkbthn ayyy inşallah canım 3 kere girdik tekrar gireceğiz bakalım, umarım biz de geçeriz inanılmaz kötü bir duygu ağlıyorum sürekli 😢
Yprkbthn sevmeh biz 15 gun sonra gidince muhtemelen bu seferde geçmeyebilir cok kisa zaman gecmis onceki testle arasinda demislerdi sonra 1 ay sonraya gun verniklerdi o 1 ay cok kotuydu ama sonuc guzel oldu
Cansu57 sevmeh canım ilk bizde kalmıştık aynı şekil endişe duyduk sese tepki veriyor mu onu kontrol et bence kendin o şekilde anlarsın gönlünü ferah tut bizimki kapı çarpmasında sıçramıştı o şekilde rahatlamıştık
sevmeh Cansu57 ya canım ufak seslere uyanmıyor pek ama kaşıkla tabağa vurdum biraz zor olsada uyandı derin uykudayken pek sese aldırmıyor gibi, anlayamıyorum aslında içimde şüphe oldu bir kere tesadüfen kalktı gibi geliyor 🙄
sevmeh Yprkbthn bize de öyle dediler o yüzden tekrar 15 güm sonrası için gün verdi canım nasıl geçecek 15 gün bilmiyorum
Hasra Canım ilk doğduğunda bizde kalmıştık testen normal doğumda pislik falan kaçabiliyormuş 2 hafta sonra tekrar yaptırdık tabi o süreçte banyo falan yaptırınca testen geçtik olağan şey çoğu kişiden duydum kafana takma için rahat olsun