Deletedmom_68 ikitosbikannesi eyvah eyvah😄 ben de çok heyecanlandım birazdan gidicem kan vermeye bakalım😄
Halimea Deletedmom_68 biliyorum , hepsi aynı test olduğunu, tam belli değil çünkü , hayırlısı olsun sizin için.
Deletedmom_68 burnumagelioduuujfklkl baktım şimdi görünmüyo tıp merkezinde verdim oğlumun da öyle hemen düşmüyordu sonuçları e nabıza, mail atıyorlar sonuçları😊
Deletedmom_68 Sssyyyy inşallah, gönlümden de geçen bu, oğlum çok küçük daha.. bakalım birazdan gönderirler sonuçları hayırlısı neyse o olsun
Deletedmom_68 burnumagelioduuujfklkl daha çok erken yoksa 4-5 yıl sonra istiyorum. ama şimdi oğlum 1 yaşında e daha o bebekken başka bebek gelecek ilgi ona kayacak vs. ama heyecanlanmadım değil doğrus
burnumagelioduuujfklkl Deletedmom_68 en hayırlı zamanda olsun inşallah canım haklısın oğlun çok küçük🤗