Deletedmom_68 Asyams ileriki dönem için istiyordum oğlum 5-6 yaşlarına gelince şu an beklediğim bir şey değildi açıkçası
Deletedmom_68 mel123 Beyninizikullanmakucretsizdir teşekkürler hanımlar yanıtlarınız için. gören tek ben değilim görünen😄kan vereceğim🌸
Aylin1122 Deletedmom_68 Benimde böyleydi adetime 3 gün vardı erken gebelik testinde daha net çıkıyor hayırlı olsun sizin için
Tatlican Deletedmom_68 silik cizgi 5 dk dan sonra oluştuysa bebek yoktur ben 5 6 dk bekleyip sonuc neyse bakip hemen atiyorum
Deletedmom_68 Tatlican 5 dk olduğunda da böyleydi ben var mı yok mu diye bakıyordum işte evdeki her ışığın güneş olan yerlerin altında falan baktım. 10-15 dk geçmiştir testi yapalı fotoğraf çektim sonra🙈 değişen bişey olmadı yani fotoyu çekene kadar😄
Poly-ana Deletedmom_68 Bi insanın hamile kalınca niye çenesi kızarır ya kdsjjsjs ama hamilesin var birde bu kaset test erken gebelikte değil kesin var
Deletedmom_68 Poly-ana ahahah hormonal bozukluklarda olabiliyormuş doktora sormuştum😆 bana da var gibi geliyor biraz erken oldu ama🙈
Nesrinimsii Deletedmom_68 nerde görsem tanırım o çizgiyi 😃 2 yıl önce aynı öyle görünüyordu kimse inanmadı adetin yakındır, kimyasal gebeliktir, sana öyle geliyor dediler ama nur topu gibi bir oğluşum oldu 😃
Deletedmom_68 Nesrinimsii ya ben de ilk bebeğimi çok istiyordum o yüzden hep adetten önce test yapar dururdum. 50li test almıştım 😄 önceki 2 hamileliğimi de o yüzden çok çok silik çizgilerle öğrendim. bu da öyle yani eşime diyorum bak çizgi şurada hani göremiyorum diyor 😄
Nesrinimsii Deletedmom_68 şekerim eşler çoğu zaman görmüyor yada işlerine gelmiyor bilemiyorum 😃 sen tez vakitte bi kan ver için hatta içimiz rahat etsin 😃