Wanderlust evet rapor alıp eylülde ücretsiz izne ayrılmayı düşünüyorum, teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için 🙏🏼☺️ beş yıl çalışmış olma şartı var mı bu arada doğum nedeniyle ayrılınca , bilginiz var mı ? Nisanda dört yılımı tamamladım 5. Yıldan gün alıyorum şu an