Merhaba
Öğretmenim, 15 martta maaşım yattı ve ben 20 martta ücretsiz izne ayrıldım. Bu yatan paranın iade edilmesi gerektiğini biliyodum tabii ki ama bebek malum o kadar yoğun geçiyor ki okul idaresi de bir şey demeyince erteledim. Fakat şu an okuduğum kadarıyla her gün faiz işlemiş ödemem gereken tutara. İdareye sordum bilgileri yok, ilçeye dilekçe yaz dediler. Köy okulu.
Maaş iade süreci nasıl oluyor, tecrübe edenler paylaşırsa çok sevinirim. Bir de sizce aşağı yukarı ne kadar faiz gelmiştir, fikri olan var mı?
Dilekçe teslim edip de sonuçlanana kadar merak içinde olacağım çünkü