Davuterenn Gzdzeynep size çok geçmiş olsun ben dün siz yazdıktan sonra doktora gittim vajinal muayene yaptılar ve kese göründü çok şükür
Sedy Davuterenn Benimde değerlerim yüksekti ama kese görünmüyordu dış gebelikten şüphelendiği için doktor alttan muayene yaptı bi orda gördü ama akşama çok kanamam olmuştu. Çok çok zorunda kalmadıkça alttan muayeneyi kabul etmeyin derim
Davuterenn Sedy çok şükür kanamam olmadı inşallah da bı sıkıntı olmaz bundan sonrasında sözde başka sıkıntı oldu mu