gulceninannesiii Davuterenn benim 3750 iken görünmemişti. 2 gün sonra gittim görünmüştü. Yani 7500 falan olduğunda görünmüştü. Bir de doktordan doktora fark ediyor
Davuterenn Aslında son adet tarihim 1 Nisan ama ben 38 40 günde adet oluyordum doktor geç döllenme olabilir demişti bugünde dış gebelik olabilir dedi ama beta çok düzenli artmış
Davuterenn gulceninannesiii inşallah benimde öyle olur dış gebelik deyince bir garip oluyor insan üzüldüm çok açıkçası burada benim gibi yaşayanlar var mı merak ettim
mobesebesir Davuterenn benim daha fazla da olabilirdi tam hatırlamıyorum ama 6 7 haftalık hamileydim görünmüyordu doktor ya dış gebelik yada hamile değilsin dedi haftaya gel dedi 1 haftam zehir gibi geçti 8+2 de gittiğimde görünüyordu şükür yanlış anlamazsan kilon var mi kilolu olunca da karın yağından dolayı gorunmeme durumu oluyormuş ben kilolu hamile kalmıştım cihazın eski yada yeni olması da etkiliyor
Davuterenn mobesebesir söyle ben 167boyundayim 66kiloyum bu ikinci hamilelik ilkinde 56kiloyla hamile kaldım ve hemen görünmüştü ama şimdi adetimde çok düzensizdi emzirdigim için
Gzdzeynep Davuterenn başka bir doktordan vajinal ultrason ile baktırın bence. ben dış gebelik geçirdim benim de betam düzenli artıyordu 5binlerdeyken rahimde kese görünmedi ve vajinal ultrasonla doktor baktığında tüpte şüpheli görüntü gördü beni üniversite hastanesine yönlendirdi onlar da baktılar ve dış gebelik olduğunu teyit ettiler. bu durumda beklenmez bence üniversite hastanesi ya da farklı bir hastaneye gidip alttan baktırın.
Davuterenn Gzdzeynep çok teşekkür ederim hemen bı devlet hastahanesine giderim o zaman bu özel bı hastahaneydi
Gzdzeynep Davuterenn çok geçmiş olsun inş normal gebelik olduğu kesinleşir içiniz rahat eder. diğer türlü ise de muhtemelen yatış yaparlar. benim öyle olmuştu acilden hemen yatışım yapılıp metotreksat iğne vurulmuştum 10 gün hastanede kaldım betam 900 lere düşünce taburcu etmişlerdi.
Gzdzeynep Davuterenn tüpümü almadan ameliyat etmeden tedavi etmek istedikleri için çünkü ilk gebeliğimdi çocuk sahibi olmak istiyordum. doktorlar da en az hasarla tedavi ediyorlar. metotreksat kanser ve romatizma hastalarının kullandığı bir ilaç vücutta hızla üreyen hücreleri yok ediyor tüpteki gebelik kesesini de bu şekilde büyümesini durdurup beta değerlerinin düşmesini sağlıyor. vücut tüpteki keseyi zamanla eritiyor. 6 ay sonra rahim filmi çekilmiştim iki tüpüm de açık çıkmıştı. başıma gelmesi tamamen tesadüf
Davuterenn Gzdzeynep size çok geçmiş olsun ben dün siz yazdıktan sonra doktora gittim vajinal muayene yaptılar ve kese göründü çok şükür
Mihriky Benim beta degerim de 5000ine yakindi,ilk gittiğimde kese görünmedi bir de vajinal bakalım dedi öyle göründü.Doktor, karın yağ tabakan kalın büyük ihtimal ondan göremedik dedi