dgn-adl1 benim de annem yanımda kalırken incir ve kuru dutu suyla kaynatıp komposto yaparak içiriyodu bana baya süt yapıyodu canım annem gittikten sonra ben de yetişemedim ilk bi süre sonra hurma pekmez bal yulaf ceviz badem evde ne varsa bilendırdan geçirp kurabiye gibi yuvarladım gün ortalarında yemek yemeye fırsatım olmadığında tükettim o da sütü hem çoğaltıp hemde yağlandırıyo deneyebilirsin bi de kızamık şekeri var lohusa şerbeti tarifleri internette bakabilirsin o da sütümü arttırmıştı benim