iremthemama95 canım boşver kulaklarını tıka hatta duymamazlıktan gel cevap bile verme zahmetine girme. Benim bebeğim de 2780 gram 48 cm doğdu. 1 ay sarılık geçirdi. Şu an 2,5 aylık 3 aylık olacak cumartesi günü. 2.ay kontrolünde 4900 gram 59 cm idi ölçümleri. Bana da bu çocuk zayıf diyenler var. Burada adamın biri kendi torunu ile kiyasliyor kendi torunu da benim oğlundan birkaç aylık büyük. İşte yuvarlanıyor bizimki bu da yuvarlanıyor mu vs.vs. yok su veriyor musunuz mama verin. Yav herkese neyse. 1 ay sarılığa rağmen mama vermemişim herkes kendi coluguna çocuğuna baksın diyeceğim büyük ve tanıdık diye gülüp geçiyorum. Her bebek biriciktir. Bebeğin de gayet güzel toparlamis bence. Sen hiç takılma herkes bir şey der. Kilosu daha fazla olsa bu sefer ayy bu bebek çok kilolu derler millete bir şey begendiremezsin. Yabancı insanların da yorum yapması ayrı sinir bozucu. Ulen kiyaslamayin kıyaslamayin. Tepemin tası atıyor valla.