Ya arkadaşlar benim bebeğim 2580 gr 48 cm doğdu.
Şimdi 9 aylık. 8700 gr 75 cm boyu var.
Bu aşamaya gelene kadar emzirmek ve beslenmek konusunda bir hayli zaten emek verdim ve sıkıntı çektim, insanlar tabi bunu öngöremez ama yine de başkasının çocuğunun gelişimine olumsuz yorum yapmak nasıl bi kafa yapısıdır?
Sürekli ama sürekli yolda orda burda bizim gibi bebekli anne babaların durdurup “çok zayıf, aa çok küçük görünüyor, 6 aylık gibi görünüyor. Bizimki … kilo”demesinden çok bunaldım.
Oy kullanırken bile bi adam mesela benimki 6 aylık oturuyo konuşuyo sizinki sessiz diyor. Benim bakın boyu kilosu şöyle böyle diyor. Ben anlamıyorum yani. Bi kere bebek bu kafasına göre babıldıyor el adamına şakıyacak hali yok. Bi sürü uyaranın içinde durup bir kişiye odaklanmıyor haliyle.
Çok sıkılıyorum böyle olunca sürekli kibar şekilde “her bebek başka olur tabii” demekten gına geldi bi gün birinde patlayacağım.
Haksız mıyım Allah aşkına