Minikkmucize ahh bende 37 haftalik hamileyim kizim 20 aylik sayilir. Kontrollere devlete gittim, dogumu da sehir hastanesinde yapmayi planliyordum ama en az 3 doktora gittim orda bir kontrolüm olsun pat diye doguma gitmiyim sadece diye, devlet diye mi yoksa kendileri mi öyle anlayamadim bi türlü, okadar ilgisiz ve suratsizlar ki, doktorlar hemsireler asistanlar ne varsa. insanin yüzüne bile bakmiyorlar, böyle olunca da gönlüm istemedi güvenemedim… gittim yine özele ilk kizimi dogurtan doktora, okadar ilgili ve iyi bir doktor abla diyesim geliyor allah razi olsun 🙏🏻 Özel de olcak dogumum.
Devlettekile böyle davranarak bizleri resmen özele tesvik ediyorlar malesef 🤷♀️ illa para mi vermemiz gerekiyor yeterince ilgi görebilmek icin anlamiyorum 😵💫
Maddi olarak zorlancaz dogum nedeniyle ama en azindan aklim suan rahat, en azindan kendimi ve bebegimi güvendigim bir doktorun eline birakmis olcam canimizi 👍