Sonuna kadar özel hastane derim! İki defa hamile kaldım. İlk hamilelikte kanamam olmuştu, devlete koştum, orda beni baya beklettiler kimse bakmadı bile. Maalesef düşük yaptım.
İkincisinde hemen özelden doğum paketi aldım, her ay benimle çok güzel ilgilendiler, doktorumla whatsappta konuşuyordum bile, gecenin yarısında bile bana yazıyordu.. 32 haftada gebelik zehirlenmesi yaşadım, o kadar güzel ilgilendiler, erken doğum yapmak zorundaydım, bebeğim hastanede kaldı, hem ona çok iyi baktılar hem de bana. Yanii imkanınız varsa kesinikle özel diyorum ben