mrlkrtls Doğduğundan beri Pedia-D kullanıyorum. 10 aylık olacak. 9.ay kan tahlillerinde D vitamini yüksek çıkmıştı. Doktorumuz değeri çok iyi bu ay için olması gerekenin üstünde bile demişti. Sabahları çay kaşığına 3 damla damlatarak veriyorum.
Adenmoms68 Denizege35 günde kaç damla kullanıyorsunuz benim doktor 2 bucuk aylık olumca yazdı aynı damlayı aç ytok farl etmez günde 3 damla dedi demir ilaco da yazmadı kullanmak lazımmı illa acaba
Deletedmom_110 Dmtt06 oceannn almıştık fakat sundu biogaia d vitaminli kullanıyoruz 5 ay 22’günklük oglum
Dmtt06 Kivancsmomm ben de ocean aldım kullanıyorum fakat arkadaşım oceanın d vitamini seviyesini çok yükselttiği 3 damla değil 1 damla verilmesi gerektiğini söyledi doktoru söylemiş kafam karıştı benim siz kaç damla veriyorsunuz