aylizinannesiii su an okuyorum rezıllık diz boyu sureklı aglma bagırma yapısma 🤦🏼Bensız durmaz bı yere gıtmez sınavlara sınavdan 2-3 saat once cıkıp gıdıyordum gormesın de aglamasın dıye. Yanımda gotursem babasıyla durmuyor artık evde bırakıyrm daha ıyı gecıyormus zamanları ama yıne de sıkıntı yapıyormus ben gelene kadar da lokma koymaz agzına zaten yemesı de sıkıntılı. Dersı de gece yatarsa yapıyorum yatması 1 ı buluyor sınav zamanı ozellıkle sıkıntı oluyor gunde 1-2 saat uykuyla 10 gun calısıp gectım hep derslerı