Ayferde bebeğim 6 aylıktı mecburiyetten başladım çalışmaya. hem maddi hem de baskılardan. çok zor inanın. bebeğini çok özlüyor insan. annesi dışında herkese daha yakın büyüyor. ama isteklerini karşılayabiliyorsunuz, mama lazım mı? en iyisi, ilaç mı? en iyisi? bez mi en kalitelisini alıyorsunuz. oyuncak mı? dandik plastik yerine kalitelisini alıyorsunuz. maddi yönleri çok rahat karşılıyorsunuz ama manevi yönler eksik kalıyor:( gönül ister 3-4 yaşından önce çalışmamak tabiki