Ayferde ben ücretsiz izne ayrıldım . Yaklaşık 26-27 aylık olunca işe döneceğim gibi duruyor şuan için. Evet bebeğimin en özel güzel ve bana ihtiyacı olan zamanlarında yanındaydım , hep birlikteydik , her ihtiyacını karşılamaya çalıştım. Çok da iyi oldu yani ben de her duyguyu yaşıyorum onunla birlikte. Ama şuan 20 aylık ve o kadar bağlı ki, sabah uyandığında beni görmezse ağlar anne diye , birisine bırakıp da bir gece bir yerde kalmadım , işim olup dışarıya gittiğimde bile koşa koşa eve dönüyorum, yemek yaparken vs babasıyla oturduğunda ben içeri girince sanki senelerdir görüşmüyoruz gibi davranıyor 😂 bir de meme meselesi var bizde tabi , emiyor hala hem de aşırı düşkün. . Yani bence çok zor olacak 😔 o zaman başlasam daha mı kolay olurdu bilemiyorum tabi . şimdiki aklım olsa erken başlardım diyorum ama başlayamadım işte bırakıp da 🤷🏻♀️