Adel92 yani bunu söyleyen kişilerin kim olduğu da çok önemli. Anneme kayinvalideme bırakırım tabi gerekli durumlarda ama sırf bana aa bebişini bana bırak git gez ben bebek bakmayı severim dedi diye bi komşuya ya da arkadaşıma bırakmam mesela. Kaç aylık olduğu ile alakalı değil bırak 4 ayı 24 aylık olsa da bırakmam yani, bırakana saygı duyarım tabi ki. Bir de mecburi durumlar var, şimdi büyük konuştum allah korusun mühim birsey olur falan ama keyfi olarak bırakmam yani.