Adel92 8 aylik olacak neredeyse hic birakmadim, birakmamda. Ne alaka. Onu birakip tek basima nereye geziyorum 😃 dusunemem bile. Disciye, hastaneye felan gittigimde de esim var o bakiyor yada beni birakip arabada dolaniyorlar. Oda esimin kendi isi oldugu icin sansliyiz tabi istedigi her an zaman ayirabiliyor.
Boyle bize birak gez diyenleri bence dinlemeyin. Gerekmedikce bence birakmayin. Birakicaksanizda bence sadece annen, kayinvaliden yada gorumcen olabilir veya kendi kardeslerin. Baska kimseye birakmam.