Sema345 yani ben de tesetturluyum bone ve kulak arasına gözlük sapı sıkışıyor ve çok ağrı yapıyor. Günlük hayatınızı çok etkilemiyorsa odaklanmanız gereken durumlarda gözlük kullanın TV,kitap , el işi ,ders vs. 0.75 için de lens kullanmaya gerek yok ama kuzenimin gözleri 1 numaraydi benim hayatım felç oluyor goremiyorum diyordu öyle bir durumsa düzenli kullanım gerekebilir