Sema345 Gözlerim 0.75 miyop Dr gözlük yazdı ama alıp almama konusunda kararsızım sürekli takamam diye korkuyorum ayrıca gozlugu pek de sevmiyorum 1.5 yaşında kızım var onun da pek taktıracağını sanmıyorum zaten kızım babamın gözlüğünü falan kırmıştı. Bı dünya para verip de takamam diye cekindigimden kararsızım çünkü uzağı göremiyorum yani gerek görmedikçe takmiycam demek bu. Acaba lens mi alsam diyorum aylık olanlar falan varmış sizce hangisi daha kullanışlı lensin kullanımı zor mu
Emir_mom Sema345 Gözlük derim dereceniz ilerlemez.Lensin hergün suyunu değiştirmeniz gerekiyor hijyene çok dikkat etmeniz gerekiyor ve uzun süreli kullanımda kornea incelmesi sorunu oluyor.
Summerwine95 Sema345 gözlük çok pratik.Lenste çok dikkatli olmanız gerekiyor.Ben 13 senedir gözlük takıyorum bir ara lens kullandım hem aşırı pahalı oluyor çünkü iki gözümün numarası farklı hem de alerjik reaksiyon yaptı gözümde.İnsallah bir cesaret edersem cizdiricem de sizinki küçükmüş zaten gözlük size mantıklı olur
Sema345 Summerwine95 eşim de sen lensle yapamazsın dedi ama bilmiyorum ya kararsizim gözlügu de hep takmak istemiyorum yakıştıramıyorum kendime
Negerekvar Kesinlikle lens düşünüldüğü kadar zor değil 1 günde alışıyorsun takıp çıkarmaya. Ben 7 Yıldır kullanıyorum hiçbir zorluğu da yok gözlük takmak daha zor. Lense alışınca gözünde yokmuş gibi oluyor
Elifffinnn10 Sema345 evet lensin kullanımı zor hergun tak çıkar insan üşeniyor üşenmem diyorsanız lens alın
BabyArel Sema345 lens takmak zor gelmesin anlık çıkıyor inanılmaz pratik 6 aylık olarak alabilirsiniz ilk etapta veya aylık olanlar var gözlük sıcaklarda takmak çok zor 😞 lens yazın su şekilde zor mesela gece kesinlikle çıkarmanız gerekir yoksa ağrı yapar ama konfor kesinlikle lens derim
biimiyomyardimet Sema345 lens dünyanın rahatlığı 13 senedir lens kullanıyorum, gayette kolay kullanımı. Gözlük konforlu gelmiyor bana, çay dökerken bile buhar oluyorsun 😂yağmurda sıkıntı, yazın güneş gözlüğü derdi var, terletiyor. görüntün değişiyor falan.
Sema345 biimiyomyardimet evet bende en çok görüntü değişikliğinden rahatsız oldum ya aslında ikisni kullanmasam da ben her türlü görüyorum sadece endişem kullanmadıkça numaram büyür mu
Sema345 Summerwine95 zaten sürekli kullanmiycam ben yani şu an görüyorum da hiçbir şey kullanmazsam numaram buyur diye korktugumdan birini almak istiyorum
Sgjldah Sema345 Eğer göz kabul ediyorsa lens kullanımı olabilir ama tabi dikkat etmeniz gereken baya şey olcak gözlük ise can en kolayı evde takmıyorum ben mesela zaten yakın mesafe örneğin ev toz kir olunca görmüyorum 😅😃🤭🙈😏işin şakası deneyimleyin ikisinin de kolay ve zor yani var
slkndwht Sema345 ya bence 0.75 cok düşük sosyal hayatınızı rahatsız etmiyorsa devamlı kullanım gerekmez. bir gözlük alın araba kullanırken ya da bir şey izlerken va kullanırsınız. ben lens ve gözlük birlikte kullanıyorum çok uzun zamandır ama derecem böyle olsa takmazdım devamlı.
Sema345 slkndwht peki bu şekilde numaram daha da büyümez mi? Yani şu an araba kullanmadığım için aşırı etkilemiyor sosyal hayatımı gayet de durabiliyorum bu şekilde ama Dr yazdı gözlük eşim almak çok istiyo ama ben de onu hep yanımda gezdirmem diye düşünüyorum yani ihtiyacım olduğunda da kullanmazsam boşa almış olmayayım dedim emin olmak için sordum burda yoksa bana kalsa ne lens ne gözlük kullanmak istiyorum
BabyArel Sema345 ben hem gözlük hem lens kullanıyorum lens hayat kurtarıcı ve konforlu gece uyurken çıkarıyorum yaklaşık 15 yıldır kullanıyorum ileri derecede gözlerim bozuk derece 6.75 gibi 😂 gözlük gece kullanıyorum bebişi emzirme için kalktığımda çünkü hiçbir şekilde görmüyorum 😂 tercih etmek gerekirse lens derim ilk zamanlar zor olur ama çabuk alışılıyor